Herinde finder du basisreglerne. Det vil sige de regler som ikke decideret har noget med plottet at gøre.
- Det er vigtigt, når du registrere dig herinde, at du IKKE tilmelder dig som din char. Du skal tilmelde dig som dig selv, altså med et personligt brugernavn OGSÅ SELVOM, at du kun ønsker at oprette én enkel char. Igennem denne profil, som bliver din medlemsprofil, vil jeg nemlig kontakte dig. Du bruger denne profil til alt det der ikke omhandler dine chars.
- Når det derimod er tid til at oprette en char, så er proboards så smart opbygget, at man kan have flere profiler. Så når du ønsker at oprette en char, så opretter du denne char med brugernavnet som KUN ER FORNAVNET på din char. Altså ikke 'dracomalfoy', 'ilovemalfoy' osv. bare 'malfoy', hvis det er dét din char skal navngives.
- Din medlemsprofil får samme billede som alle andre profiler. Det er bare et fællesbillede, som jeg har valgt.
- Din profils felt 'Most recent status' forbeholdes Admin.
- Men hvis nu du misser et elle andet, så er det i orden. Admin har rettighederne til at gå ind og ændre så meget man vil på profilerne, så hvis det ikke er gjort helt korrekt, så ordner jeg det for jer
Flere kommer ...
Last Edit: Oct 4, 2014 7:42:42 GMT 1 by Admin Mille
Velkommen til New York City College. Du er havnet på New Yorks fineste universitet for unge studerende i alderen 18-26. Klik dig lidt rundt på siden, eller deltag i det sociale på chatten forneden.
//Mille